Reklamacje i zwroty

WARUNKI REKLAMACJI, ZWROTÓW i WYMIANY TOWARÓW

  • Reklamacja odbywa się na warunkach Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny
  • Reklamacja dotyczy odpowiedzialności Sprzedającego za towar niezgodny z zamówieniem.
  • Aby reklamacja była skuteczna, Kupujący zobligowany jest do wypełnienia i przesłania drogą e-mail pisma reklamacyjnego. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14dni od dnia otrzymania towaru będącego przedmiotem reklamacji. O wyniku postępowania reklamacyjnego Kupujący zostanie poinformowany pocztą e-mail lub telefonicznie.
  • W przypadku reklamacji klient zobligowany jest do właściwego zapakowania rzeczy i odesłania jej w stanie nienaruszonym na adres:

    EDB sklep Ewelina Bauer

    Ożanna 37

    37-303 Kuryłówka

  • Zwrot towarów możliwy jest na podstawie Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
  • Dokonanie zwrotu odbywa się na warunkach odstąpienia od umowy. Oznacza to, że w ciągu 14 dni od otrzymania towaru Klient ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny.
  • Zwrócone mogą być jedynie towary nieużywane, zapakowane w oryginalne opakowanie.
  • Klient rezygnując z zakupu zobligowany jest do wysłania drogą e-mail na adres: biuro@edbsklep.pl informacji o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni od dnia jego otrzymania.
  • Klient zobligowany jest do wypełnienia i odesłania „Protokołu odstąpienia od umowy” wraz ze zwracanym towarem .
  • Klient zwracając towar, zobligowany jest do jego właściwego zapakowania oraz pokrycia kosztów transportu towaru do Sprzedającego.
  • Sprzedający oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem” oraz wysłanych za pomocą paczkomatów InPost.
  • Sprzedający oświadcza, że zwrot kosztów wysyłki zamówienia towaru do klienta dotyczy tylko najtańszej z możliwych opcji.
  • Odesłanie przez Kupującego towaru, który był używany, został pozbawiony metek lub oryginalnego opakowania lub oryginalne opakowanie zostało zniszczone bądź uszkodzone będzie podstawą nierozpatrzenia zwrotu. Jednocześnie, towar, który podczas zwrotu do Sprzedającego uległ zniszczeniu lub uszkodzeniu nie może być skutecznie zwrócony.
  • Wymiana towaru możliwa jest wyłącznie poprzez skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy oraz złożenia i opłacenia nowego zamówienia.
  • Zwrot środków pieniężnych za towar właściwie zwrócony odbędzie się w terminie 14dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego przedmiotu zwrotu. Zwrot środków nastąpi na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl